sendi
Shahirah ajak aku jadi fasilitator untuk Khemah Ibadah f3. So aku pun volunteerkan diri, manala tau dapat pengalaman yang bagus-bagus.
Sepatutnya aku pergi pukul 230 ptg, selepas solat Jumaat. Tapi sebab ada meeting Renjer kat Shah Alam aku datang lambat. And........aku tak dapat jadi AJK. Its okay, daerah pun dah memadai.
Aku sampai dalam pukul 715, dan waktu itu semua orang tengah menjamu selera. Oookay bad timing haha.
Outcome sepanjang 3 hari di Khemah Ibadah :
-Dapat rasa macam mana PRS handle kem mereka dahulu.
-Dapat kenal adik-adik f3 lebih mendalam.
- Badan aku sakit-sakit, sampai sekarang.
and so on..
Komen aku :
a) Makanan memang puas hati, sebab aku suka makan.
b) Toilet ada banyak masalah, tapi aku masih boleh guna.
c) Adik-adik f3 okla, takdala teruk mana.
d) Tak dapat tengok gelagat mereka ketika program Muhasabah Diri (aku datang lambat).
e) Tak dapat rasa pengalaman OBH
f) Sepatutnya ajak Ustaz lebih banyak.
g) Ajar adab-adab berada dalam majlis.
Sepatutnya aku pergi pukul 230 ptg, selepas solat Jumaat. Tapi sebab ada meeting Renjer kat Shah Alam aku datang lambat. And........aku tak dapat jadi AJK. Its okay, daerah pun dah memadai.
Aku sampai dalam pukul 715, dan waktu itu semua orang tengah menjamu selera. Oookay bad timing haha.
Outcome sepanjang 3 hari di Khemah Ibadah :
-Dapat rasa macam mana PRS handle kem mereka dahulu.
-Dapat kenal adik-adik f3 lebih mendalam.
- Badan aku sakit-sakit, sampai sekarang.
and so on..
Komen aku :
a) Makanan memang puas hati, sebab aku suka makan.
b) Toilet ada banyak masalah, tapi aku masih boleh guna.
c) Adik-adik f3 okla, takdala teruk mana.
d) Tak dapat tengok gelagat mereka ketika program Muhasabah Diri (aku datang lambat).
e) Tak dapat rasa pengalaman OBH
f) Sepatutnya ajak Ustaz lebih banyak.
g) Ajar adab-adab berada dalam majlis.
Comments